loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1012 1391 نظرات (0)

زندگي به من آموخت كه چگونه گريه كنم اما گريه به من نياموخت كه چگونه زندگي كنم.....تو نيز به من آموختي چگونه دوست بدارم اما به من نياموختي كه چگونه تو رو فراموش كنم

________________________________________________________________


اگر روزي تهديدت كردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزي خيانت ديدي، بدان قيمتت بالاست! اگر روزي تركت كردند، بدان با تو بودن لياقت مي خواهد

________________________________________________________________


خيلي ها نفرين ميکنن ... تلافي ميکنن... اما نه ... نفرين من ... الهي اوني که دوستش داري تنهات نذاره ... تلافي من .... ميرم تا به اون برسي ... سره راهت نباشم ... راستي ... قد من دوست داره ...؟

________________________________________________________________


خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ي خاطراتم رو انداختم يه گوشه اي و گفتم : فراموش ؛ يه چيزي ته قلبم خنديد و گفت : يادمه

________________________________________________________________


يادت باشه که يادم بياري که يادت بدم که ياد بگيري که هميشه به يادتم و يادت هيچ وقت از يادم نميره . . .  اين يادت نره . . .

________________________________________________________________


يک نصيحت: مواظب خودت باش! يک خواهش: اصلاً عوض نشو! يک آرزو: فراموشم نکن! يک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، يک حقيقت: دلم برات تنگ شده

________________________________________________________________


زمان ! به من آموخت که : دست دادن معني رفاقت نيست ... بوسيدن قول ماندن نيست ... و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست ...

________________________________________________________________


شبيه برگ پاييزي ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولي هرگز نخواهي رفت از يادم
خداحافظ ، و اين يعني در اندوه تو مي ميرم
در اين تنهايي مطلق ، که مي بندد به زنجيرم
و بي تو لحظه اي حتي دلم طاقت نمي آرد
و برف نا اميدي بر سرم يکريز مي بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگي هايم ؟
چگونه مي روي با اينکه مي داني چه تنهايم ؟
خداحافظ ، تو اي همپاي شب هاي غزل خواني
خداحافظ ، به پايان آمد اين ديدار پنهاني
خداحافظ ، بدون تو گمان کردي که مي مانم
خداحافظ ، بدون من يقين دارم که مي ماني !!!

________________________________________________________________


چقدر دوست داشتم يك نفر از من مي پرسيد چرا نگاه هايت آنقدر غمگين است؟چرا لبخندهايت آنقدر تلخ و بيرنگ است؟ اما افسوس كه هيچ كس نبود ...هميشه من بودم و من و تنهايي پر از خاطره ... آري با تو هستم! با تويي كه از كنارم گذشتي و حتي يك بار هم نپرسيدي چرا چشمهايم هميشه باراني است

________________________________________________________________


يکي محبت ميکنه و يکي ناز ميکنه ! اوني که ناز ميکنه هميشه محبت مي بينه اما اوني که محبت ميکنه هميشه تنهاي تنهاست

________________________________________________________________


دلم مي خواست بهانه‌اي باشي براي فراموش كردن همه چيز...
اما حالا دلم مي‌خواهد بهانه‌اي باشد براي فراموش كردن" تو" !..

________________________________________________________________


ذهن را درگير با عشقي خيالي کرد و رفت
جمله هاي واضح دل را سوالي کرد و رفت
چون رميدن هاي آهو ناز کردن هاي او
چشم و دستان مرا حالي به حالي کرد و رفت
 
________________________________________________________________


ياران به خدا که بي وفايي مکنيد
با عاشق دلخسته جدايي مکنيد
يا آن که وفا مي کنيد تا آخر
يا آنکه از اول آشنايي نکنيد

________________________________________________________________


اگه احساسمو كشتي اگه از ياد منو بردي
اگه رفتي بي تفاوت به غريبه سر سپردي
بدوون اينو كه دل من شده جادو به طلسمت
يكي هست اين ور دنيا كه تو يادش مونده اسمت
اي که بر لبهاي ما طرح تبسم مي شوي
دعوت ما بوده اي  ,  مهمان  مردم  مي شوي 

________________________________________________________________

            
نفرين به عشق به عاشقي .نفرين به بخت و سرنوشت . به اون نگاه که عشقتو . تو سرنوشت من نوشت . نفرين به من نفرين به تو . نفرين به عشق من و تو . به ساده بودن منو . به اون دل سياه تو..........

________________________________________________________________


در دياري که در آن نيست کسي يار کسي
کاش يارب نيافتد به کسي کار کسي

________________________________________________________________


گه يک شب ديگه زير بارونا قدم زدي بدون
که تموم فکر من پيش تو بود
مثه تو تو  زندگيم هيشکي نبود...

________________________________________________________________


در كنج دلم عشق كسي خانه ندارد
كس جاي در اين منزل ويرانه ندارد
دل را به كف هر كه دهم باز پس آرد
كس تاب نگهداري ديوانه ندارد

________________________________________________________________


هي فلاني
زندگي شايد همين باشد
يک فريب ساده و کوچک
آن هم از دست عزيزي که زندگي را
جز براي او وجز با او نمي خواهي !

________________________________________________________________


من يه فنجون چاي داغ و به تو ترجيح ميدم چون اون فقط زبونم ميسوزونه و تو دلمو

________________________________________________________________


وفاي شمع را نازم كه بعد از سوختن
به صد خاكستري در دامن پروانه ميريزد
نه چون انسان كه بعد از رفتن  همدم
گل عشقش درون دامن بيگانه ميريزد

________________________________________________________________


به اولين شخصي که گفتم دوست دارم تو بودي ولي انقدر دل شکستن برات راحت که دل ما رو هم شکستي مشکلي نداره انقدر دل ما شکسته که ديگه ضد ضربه شده

________________________________________________________________

سكوتم را به باران هديه كردم
تمام زندگي را گريه كردم
نبودي در فراق شانه هايت
به هر خاكي رسيدم گريه كردم

________________________________________________________________


زهي نوش لب لعلت حيات جاودان من
به دندان مي گزي لب را چه مي خواهي ز جان من
شاهزده کوچولو چي مي خواي
روي زمين جاي تو نيست
اينجا اميدي به سحر براي فرداي تو نيست
آفتاب غروبي نداريم
روزهاي خوبي نداريم
واسه سفر به ناکجا يه اسب چوبي نداريم
شاهزده کوچولو اون بالا
به غم و آب و نون نبود
خونه بدوشي شب و روز بهانه جنون نبود
يه وقت مثه ماها نشي
خسته ،کلافه ،نيمه جون
تو حسرت يه تيکه ابر
ديدن يه رنگين کمون
اينجا ديگه نشونه اي از گل سرخ و لاله نيست
کنار ماه دوديمون نشونه هاله نيست
شاهزده کوچولو اون بالا
به غم و آب و نون نبود
خونه بدوشي شب و روز بهانه جنون نبود
تو شبا جاي ستاره سکه شماري مي کنيم
با گل هاي پلاستيکي عصرو بهاري مي کنيم
کي گفته اينجا بموني؟
پاشو برو به آسمون
همون جا پيش گل سرخ
تو خونه خودت بمون
شاهزده کوچولو چي مي خواي
روي زمين جاي تو نيست
اينجا اميدي به سحر براي فرداي تو نيست
آفتاب غروبي نداريم
روزهاي خوبي نداريم
واسه سفر به ناکجا يه اسب چوبي نداريم
شاهزده کوچولو اون بالا
به غم و آب و نون نبود
خونه بدوشي شب و روز بهانه جنون نبود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,420
  • بازدید ماه : 13,272
  • بازدید سال : 66,944
  • بازدید کلی : 2,253,572
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: