loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1338 زمستان 1392 نظرات (0)

کلاغ اولی : غار
 کلاغ دومی : غار ؟؟؟
کلاغ اولی : په نه په هتل ۵ ستاره!


________________________________________________________________


به مادرم ميگم: يه دختر ديدم خوب، پاك، نجيب، سر به راه، تحصيل كرده... ميگه: ميخواى بريم خواستگاريش؟
ميگم: پ ن پ گفتم دلت بسوزه.


________________________________________________________________


سر جلسه به بغلـدستيم اشاره ميکنم برگـَـتو بده يه لحظه، ميگه تقلب مي خواي؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ استاد گفت برگتـو بدي من تصحيح کنم :))


________________________________________________________________


حوا : آخه تو آدمی؟؟؟؟؟ - پَ نه پَ؛ تو آدمی! (بخشهایی از مکالمۀ آدم و حوا)


________________________________________________________________


تلویزیون داشت یه مسابقه بسکتبال بین یه تیم از ایران و یه تیم از بلژیک نشون میداد
گزارشگر بعد از سکوت طولانی: کرم‌الله قاسم‌آبادی اصل... از ایران

من تو دلم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ از قاسم‌آباد بلژیک :|


________________________________________________________________


استاد بهم داده 4 !! رفتم پيشش ميگم استاد ميشه چند لحظه وقتتون بگيرم....؟
ميگه نمره ميخواي ؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه امر خير مزاحم شدم ، مارو به غلامي بپذير!


________________________________________________________________


زنگ زدم اداره مخابرات به زنه میگم خانوم ببخشید خط تلفن ما بوق نمیخوره،!
زنه میگه خرابه؟؟؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ سرما خورده صداش گرفته جیزی نمیگه.

زنه عصبانی شد بهم گفت فردا با مدرک شناسایی بیاید اینجا.گفتم بیام مخابرات؟

زنه گفت پـَـ نـَـ پـَـ برو داروخونه بگو تلفنم صداش در نمیاد بهش قرص بدید...


________________________________________________________________


بردم داداشمو رسوندم كلاس، برگشتم...
مامانم ميگه: رسونديش؟
ميگم: پ ن پ! انداختمش تو چاه اينم پيرهنشه....!!


________________________________________________________________


تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو می پرسه: دزد بود؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومده بود امانتیش رو ببره فقط خواست هیجانش بیشتر باشه!


________________________________________________________________


بابای دوستم مرده بود یه عکس بردیم بدیم که اعلامیه چاپ کنن یارو عکسو دیده میگه مرده؟؟؟ گفتم پ ن پ خوب عکسو نگا کن ببین میشناسیش فراریه خودشو زده به مردن


________________________________________________________________


رفتیم رستوران میگه میز میخواین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ رو زمین راحت تریم.فقط دو تا روزنامه بیار لباسامون خاکی نشه!!!


________________________________________________________________


رفتم بستني بخرم. صف واستاده بودن. يارو اومده ميگه آقا صفه!!؟...پـَـَـ نــه پـَـَــــ ديوار دفاعيه واستاديم ضربه ايسگاهي بزنن...والاا


________________________________________________________________


ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !


________________________________________________________________


با ماشين رفتم كنار يه پيرزنه كه كلي باردستشه! ميگم : حاج خانوم جايي ميرين؟ برسونمتون...
برگشته ميگه: ميخواي كمك كني؟
پ ن پ! ميخوام مخت رو بزنم !!!


________________________________________________________________


بهش میگم نونوائی قیامت بود...میگه:یعنی شلوغ بود؟؟؟؟......میگم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ گناهکارا رو مینداختن تو تنور..به نیکوکارا هم نونِ مجانی میدادن!!!!.. :|


________________________________________________________________


دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه واقعا حالت بده؟
می گم پ ن پ
هوس اسمارتیس کردم نداشتیم دارم قرص می خورم!!!


________________________________________________________________


www.YourSmS.rzb.ir


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 593
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 67,874
  • بازدید کلی : 2,254,502
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: