loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1086 پاییز 1391 نظرات (1)


با بابام رفتيم بنگاه ميگم آقا مزرعه دارين؟ ميگه ميخواين بخرين؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما مترسكيم اومديم دنبال کار،گفتيم مارو تو يه مزرعه اي چيزي نصب كنيد..!
________________________________________________________________

رفتم خونه ديدم ماهي از تنگ افتاده بيرون،داداشم ميگه يعني مرده؟
ميگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتي آب نيست با هوا کار ميکنه
________________________________________________________________

با دوستم رفتيم عابر بانک رمز دوم بگيره . بهم ميگه بايد عمليات رمز و بزنم ؟ :| بهش ميگم پ نه پ با نام و ياد خدا عمليات ولفجر رو اجرا کن !!!
________________________________________________________________

پسرخالم گوشيمو گرفته زنگ زده به دوست دخترش داره نيم ساعت صحبت ميکنه منو نگاه ميکنه ميگه قبض موبايلت زياد مياد قطع کنم ؟ پـــَ نه پــَـــ يه خورده ديگه ادامه بده داريم ردشو ميزنيم، ادامه بده ...
________________________________________________________________

از شرکت در اومدم ديدم يکي زده به ماشينم فرار کرده. چراغ ماشينمم به يه سيم آويزون بود. بهت زده داشتم نگاه ميکردم. پسره ميگه ماشين شماست؟
پ نه پ .من يه عابر مهربونم براي تسکن درد صاحب ماشين دارم به جاش غصه ميخورم
________________________________________________________________

رفتم پرنده فروشي ميگم آقــا قناري‌هاي نر و مادتون کدومان ؟
ميگه ميخواي بخري ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مامور منکراتم اومدم ببينم قفسشون يه وقت مختلط نباشه..!
________________________________________________________________

ديشب شب اول قبر بود نشسته بودم سر جنازم ديدم 2نفر يهو اومدن توي قبر با ترس گفتم شما!!!!نکير و منکرين؟؟؟؟؟
.
.
.گفتن پ نه پ ما کامران و هومنيم اومديم بگيم تو خودت نمره بيستي!!!!!!!
________________________________________________________________

رفته بودم خونه ي دوستم,حدودا ساعت 3 گفت:ناهار ميخوري؟ گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ  باکتري هوازي ام فقط از اکسيژن تغذيه ميکنم!!!
________________________________________________________________

تو خوابگاه نشستيم داريم شام ميخورين يارو از اتاق کناري اومده تو ميگه دارين غذا ميخورين؟ميگم پ نه پ داريم شام ميخوريم!
________________________________________________________________

بدجوري تصادف کردم...افتاده بودم رو مبل...ميخواستم بلند شم...خيلي سختم بود ...بابام ميگه درد داري...ميگم پ نه پ دارم پانتوميم بازي ميکنم...حالا اگه گفتي من خرچنگم يا مارماهي!!!
________________________________________________________________

مامور آمار اومده دمه خونه, يکي از سوال هاش اينه که تو خونه توالت دارين!؟
ميگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ ما کلا به اين چيزا اعتقاد نداريم!
________________________________________________________________

به رفيقم گفتم رفتم دفترچه گرفتم. پرسيد دفترچه خدمت؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دفترچه ياداشت با طرح اسپايدرمن. دلت بسوزه
________________________________________________________________

گفتم که چه شد به ياد من افتادي
اي آنکه به فن دو دري استادي
در پيش دو چشم تو من آدم گشتم؟
گفتا پ نه پ از آسمون افتادي
________________________________________________________________

رفتم به کنار دلبرم با شادي
گفتا که چه خوب ياد من افتادي
گفتم صنما تو عشق را استادي
گفتا پ نه پ تو ياد من ميدادي
________________________________________________________________

پرسيد شبي ز حال من دلدارم
گفتم كه «ز رنگ و بوي تو بيزارم!
گفتا «نكند دو تا شده شلوارت؟!
گفتم « پ ن پ! فقط تو رو دوس دارم؟!»________________________________________________________________

با رفیقم تو پارک نشسته بودیم,یهو یه قناری اومد نشست رو زمین.
رفیقم پرسید : ااا,این قناریه؟؟؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ,گنجیشکه سویشرت زرد پوشیده که یــخ نکنه!!
________________________________________________________________

رفتم دادگستري يارو ميپرسه شکايت داشتيد؟ گفتم پ َنَ پَ  يه خورده برنج آوردم با ترازوي عدالت وزن کنم !________________________________________________________________

تصادف کردم، زنگ زدم 110 ... پليسه اومده ميگه تصادف کردي؟!گفتم پ َنَ پَ  اينا همش نقشه بود بياي ببينمت________________________________________________________________

استاد: کي جواب اين سوالو ميدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد: ميخواي جواب بدي؟
من: پــــَ نه پــــَ ميخوام ببينم باد از کدوم ور مياد !
________________________________________________________________

دوستم تو خونه خوابيده بود داداشم از راه اومده ميگه خوابه؟ ميگم پ َنَ پَ  رفته رو اسکرين سيور لگد بزني روشن ميشه!!!!________________________________________________________________

مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش ميگه با بچتون رياضي تمرين کنين....ميگه تو خونه؟.... پ َنَ پَ  تو زمين هاي خاکي........اکثر قهرمانا از زمين هاي خاکي شروع کردن________________________________________________________________

دارم تو خونه رو ترد ميل ميدوم بابام مياد ميگه داري ميدويي لاغر کني...!! پ َنَ پَ  کلاسم دير شده عجله دارم________________________________________________________________

تو خيابون دست دوست دخترمو كه عينك دودي زده رو گرفتم دارم رد ميشم دختر خالم ديدتم ميگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم پ َنَ پَ  کوره دارم از خيابون ردش ميکنم ثواب داره________________________________________________________________

آخوند: عروس خانوم وکیلم؟!
عروس: پ نه پ مهمونی! دعوتت کردیم بیای مجلسمون روحانی بشه!
________________________________________________________________

از سايت ميخواستم يه فايل دانلود کنم ..... 560 ثانيه صبر کردم بعد پيغام ميده : ميخواي اين فايل رو دانلود کني ؟ ميگم پ َنَ پَ  خيلي حال داد يکبار ديگه بشمر من بازم برم قايم شم ..... نيايا________________________________________________________________

رفتم پرنده فروشی میگم آقــا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه..!
________________________________________________________________

رفتم درمونگاه , منشيه ميگه : مريض شماييد؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من ميکروبم ,اومدم خودمو معرفي کنم!
________________________________________________________________

دارم چايي مي خورم داغ بود سوختم. بابام مي پرسه سوختي؟ مي گم پ نه پ رفتم مرحله بعد________________________________________________________________

تو اتاق دراز کشیده بودم نصف شب داداشم پاش خورد بهم با مخ افتــاد رو زمین...برگشته می گه : اَآَه تویی؟! می گم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ سرعت گیرم واسه
کاهش آمار تصادفات اینجا نصب شدم...!
________________________________________________________________

يارو با 160تا سرعت زده به يه عابر پياده عابره پرت شده20متر اونطرفتر افتاده زمين هيچ تکونيم نميخوره.دوستم ميگه يعني مرده؟ميگم پ َنَ پَ  داره تمارض ميکنه پنالتي بگيره________________________________________________________________

به مامانم ميگم: فکر کنم ديگه وقتشه از تنهايي در بيام،هر چي باشه بيست و شش سالمه مامان... ميگه: يعني زن ميخواي پدرسوخته؟ ميگم پ َنَ پَ  يه داداش توپول موپول ميخواستم روم نميشه مستقيم به بابا بگم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1391/08/03 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکbahal budan


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,763
  • بازدید ماه : 2,763
  • بازدید سال : 70,027
  • بازدید کلی : 2,256,655
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: