loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1073 پاییز 1391 نظرات (0)


کسی که تو رو دوست داشته باشه، 4 تا بیماری می گیره:
1- فراموشی
2- ...
3تای دیگه شو فراموش کردم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اینو ترجمه کن:
{ P/I> üw9> }
فارسی بخون. نوشته: دوست دارم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


مي دوني دليل خسوف و كسوف چيه؟ خورشيد و ماه واسه ديدنت دعوا مي كنند!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


می دونی فرق تو با کشتی چیه؟ کشتی به گل می شینه، تو به دل می شینی!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


تازه فهميدم تو دنيا هيچ قلبي واسه من نمي تپه. حتي قلب خودم... چون اونم واسه تو مي تپه!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زیرسیگاری با اینکه می دونه سیگار همیشه دلشو می سوزونه، ولی باز هم اونو تو دلش جا میده.
زیرسیگاریتم رفیق!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم. پس ساده می نویسم: دوستت دارم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دوصتت دارم با ص صابوني، تا همه تو كفِش بمونن...!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دوستی تکرار دوستت دارم نیست، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن. فقط ارسال می شن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کردی الان به یادته

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


این SMS نیست...
تبریک و تسلیت هم نیست
فقط یه بهانه است
می خواد بگه: یه نفر هست که به یادته

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


الهی چوب بشی، پشمک بشم، دورت بگردم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شمع مي سوزد و پروانه به دورش هر شب ... من كه مي سوزم و پروانه ندارم چه كنم؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


یکی تصادف می کنه، می میره...
یکی پیر می شه، می میره...
یکی بیمار می شه، می میره...
بالاخره هر کسی به جوری می میره...
اما من برات همه جوره می میرم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


کی دوستت داره؟
هیچ کس
کی برات می میره؟
هیچ کس
کی دیوونته؟
هیچ کس
کی عاشق چشماته؟
هیچ کس
می دونی من کیم؟
هیچ کس

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


تو دنیا دو تا نابینا می شناسم:
یکی تو که هیچ وقت دوست داشتنم رو ندیدی
یکی من که هیچ وقت کسی رو جز تو ندیدم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ورژن1: امروز قلبم درد گرفته بود. فکر کنم یه کمی تپل شدی و جات تنگ شده.
ورژن2: تازگی ها چقدر چاق شدی! می دونی از کجا فهمیدم؟ چون هر روز جای بیشتری تو قلم باز می کنی.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نخ داخل شمع از شمع پرسيد: چرا وقتي من مي سوزم تو آب مي شي؟ شمع جواب داد: مگه ميشه كسي كه تو قلبمه بسوزه و من اشک نريزم؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


3
3
3
برو پایین سر کار نیستی
3
3
3
3فارشی دوستت دارم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ديگه به اين شماره SMS نده، زنگ هم نزن. شوخي هم ندارم مي خوام سيم كارتمو بفروشم با پولش نازتو بخرم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


آیا میدانید که ؟ ….
.
.
.
.
واقعا نمیدانید ؟….
.
.
.
.
جدی نمیدونی ؟ ….
.
.
.
.

خاک تو سرت یعنی نمیدونی من دوست دارم ؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


برو بشین رو پشت بوم
روتو بکن به آسمون
در جهت وزش باد

یه بوس فرستادم برات

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


آه ای چشمهایت
!خواستم از عشق بگویم،گفتی میدانم….
خواستم از غم بگویم گفتی میدانم….
حالا می خواهم از ته قلبم بگویم دوستت دارم که نمی دانی

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت، راهزنا زدن به راهت.. اما من چی؟ من فقط یه کم شکستم، خوب نگام بکن، می بینی؟ من هنوز همون دیوونم..

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 2,762
  • بازدید سال : 70,026
  • بازدید کلی : 2,256,654
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: