loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 998 زمستان 1391 نظرات (1)

مي گه شيشه عمر آدمها اگر خيس بشه عمرشون کم مي شه، مي دونستي چشات شيشه عمر منه؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


1يگانه ي من
2ست دارم
3تاره شبهاي من
4ره دادهاي من
5جره آفتابم
6شه عمرم
9کرتم
10مت گرم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


لحظه هميشه خواستن که تو رو بگيرن از من، چه غريب و ناشناسه جاده به تو رسيدن.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


سکوتم صداي تو، هوايم هواي تو، دلتنگم براي تو، زندگيم فداي تو.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


عشق نگهداري مي خواد، شبها بيداري مي خواد، وقتي تنگه دل يار، از تو دلداري مي خواد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


از شرکت فرش مزاحمتون مي شم اجازه مي دي دلمو فرش زير پات کنم تا هيچ جا جز دل من پا نزاري!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ويليام شکسپير مي گه: اون وقتي که فکر مي کني هيچ کس نيست حرف دلتو بفهمه، کسي هست که براي ديدنت روز شماري مي کنه.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگه تمام مردم دنيا بزرگترين غمشون رو در دست بگيرن و در صفي بايستن تا يک قاضي حکم کنه، غم کي از همه بزرگتره، هر کس که با نيم نگاهي به بغل دستي خود غمش رو در جيب مي گذارد و به خونه برمي گردد!!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


در سکوت دادگاه سرنوشت عشق بر ما حکم سنگيني نوشت، گفته شد دلدارها از هم جدا، واي بر اين حکم و اين قانون بي رحم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خيلي وقته ديگه بارون نزده
رنگ عشق به اين خيابون نزده،
خيلي وقته، دلي پرپر نشده
دل آسمون سبکتر نشده
خيلي وقته که دلم براي تو تنگ شده، قلبم از دوري تو خيلي دلتنگ شده،
بعد تو هيچ چيز دوست داشتني نيست
بغض غصه از دلم رفتني نيست
حرف عشق تو رو من با کي بگم همه حرفا که نيست گفتني.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگي ياد همان خاطره هاست،
ياد همان ناز نگاست، ارزشش چيزي نيست جز آن عزيز که هنوز در دل و ديده ي ماست ياد نازت تا هميشه زيباست..!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


مرده اي در کوچه هاي بي کسي
سنگ قبرم را نمي سازد کسي
سوختم خاکسترم را باد برد
بهترين يارم مرا از ياد برد

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگه روزي فکر کردي که نبودن کسي بهتر از بودنشه چشماتو ببند و نبودنشو تصور کن، اگه چشمات خيس شد، بدون هنوز دوستش داري !

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


يادت نره!
*-" D *-:
*-" O *-:
*-" S *-:
*-" E *-:
*-" T *-:
*-" DARAM *-:

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


رو ساحل سرخ دلت اسم کسي رو حک نکن
به اين که من دوست دارم حتي يه لحظه شک نکن.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


همه عشق و آرزوم براي تو تا قيامت به پاي تو واسه عشقت مثل بارون مي بارم تا يه روز بهم بگم دوست دارم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


گاهي وقتا آدما در عرض چند ثانيه دل کسي رو که دوستشون دارن مي شکنن، منو بابت اون ثانيه ها ببخش.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


هر جا بري با هاتيم
مثل علف زير پاتيم
مثل عسل رو لباتيم
مثل يه اشک تو چشماتيم
مثل غنچه رو لپاتيم
بذار بگه: خاک پاتيم آخه
بد جور خاطرخاطيم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


يه روز ستاره ي آروزها از آسمون آمد بهم گفت: يه آرزو کن، من تو رو ازش خواستم، اون هم گفت: محاله، گفتم: چرا؟ گفت: من کاري با فرشته ها ندارم!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خدا يکتاست، دل تنهاست، عمر تکرار لحظه هاست، کسي که اين sms رو مي خونه عزيز دلهاست.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


فدايت اي گل زيباي هستي، نمي دانم بي من کجا نشستي، قشنگيهاي فردايم تو هستي، يگانه گنج دنيايم تو هستي.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


غصه ي تو براي من
شادي من براي تو دلت گرفت بگو
خودم گريه کنم به جاي تو

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اي کاش باغ بهارت بودم
اندر قفس عشق کنارت بودم
اي کاش به هر سو که نظر مي کردي
من مردمک چشم سياهت بودم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نگاهم يادباران كرده امشب
مرا سر درگريبان كرده امشب
غم وفرياد من ازاين و آن نيست
دلم ياد رفيقان كرده امشب.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


مهرباني را در نقاب کودکي ديدم که آبنباتاش را به دريا انداخت تا شيرين شود.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


كاش بدوني نبودنت، يا تا ابد نديدنت / هرگز بهونه اي نمي شه براي از ياد بردنت

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


* من ساده و بي رنگم
* من عاشق دلتنگم
* صد بار بزن قطع کن
* من عاشق تک زنگم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


سکوتي بود بر قلبم که با آن مي زدم فرياد اگر از شهر غم رفتي منو هرگز مبر از ياد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته
شعر مي گويم به يادت در قفس غمگين و خسته
من چه تنها و غريبم بي تو در درياي هستي
ساحلم شو بي تو غرق گشتم بي تو در شبهاي مستي

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگر بار نگاهم پر از خارست، گلم تاراج دست روزگارست، به چشمانت قسم با بودن تو، زمستاني ترين روزم بهار است.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


مگه مي شه نباشي تو حرير خاطرم
مگه مي شه نگذري از کنار پنجره ام،
مگه مي شه بي هوات لحظه اي نفس کشيد،
مگه مي شه بي چشمات رنگ خوشبختي رو ديد

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


من اگر اشک به دادم نرسد مي شکنم
اگر از ياد تو گريه نکنم مي شکنم
بر لب کلبه محصور وجود من در اين خلوت خاموش سکوت
اگر از تو يادي نکنم مي شکنم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دارم مي ميرم برات
نزار بيفتم به پات
مگه گناهم چي بود
که سر شده اون نگاهت
به من يه فرصت بده تا دستاتو بگيرم
يا اين که مال من شي
به پاي تو بميرم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


چهار چيز رو در چهار جاي دنيا دوست دارم، تو آسمونه خدا رو تو زمينه خودم رو، تو خودم قلبم رو ، تو قلبم تو رو!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگي برگ بودن در مسير باد نيست، امتحان ريشه هايست، ريشه هم هرگز اسيرباد نيست، زندگي چون پيچکي است انتهايش مي رسد پيش خدا...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شيشه ها شکستني است
زدگي گذشتني است
اين فقط محبت است
که هميشه ماندني است!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دستتو بذار رو قلبت، گذاشتي؟
بذار ديگه؟
مي شنوي آرزومه که سالها بتپه حتي اگر براي من نباشه.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دنيا يه جاده است من و تو مسافراشيم قدر امروز رو بدونيم ممکنه فردا نباشيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 982
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,689
  • بازدید ماه : 2,689
  • بازدید سال : 69,953
  • بازدید کلی : 2,256,581
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: