loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 971 تابستان 1392 نظرات (0)

رفتم بانک به کارمنده مي گم:ببخشيد شما صندوقدار هستيد؟ ميگه پ ن پ! هاچ بکم!!!

رفتم پيژامه از کمد برداشتم پوشيدم بابام ميگه از تو کمد برداشتي؟ پـــــ نه پـــــــ گذاشته بودم تو يخچال تابستونيه پيژامه تگري بپوشم خنک شم.


از دستشويي اومدم بيرون، همکارم منتظر وايستاده منو ديده ميگه، تو بودي تو دستشويي؟ ميگم پـــ ن پــــــ سه نفر ديگه هم بودن، من اول شدم!


زنگ زدم 115، ميگه آمبولانس ميخواين قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ يه پليس 110 ميخوام, بقيش هم آدامس بدين!


گدا: دستشو دراز کرده به مرده...

مَرده ميگه:پول بدم؟ گدا مي گه: پـَـَـ نــه پـَـَــــ بزن قدش!


داداشم : کاشف الکل رازيه؟ من :  پـَـَـ نــه پـَـَــ مصرف کنندش رازيه :)


با رفقا زنگ زديم فست فود. گفتم خانم سفارش داشتم، دو تا پپروني يه مخصوص يه دونم نوشابه خونواده. ميگه بفرستم براتون؟!!!!!!

پـَـَـ نــه پـَـَــــ بذا با ويدئو کنفرانس نگاشون کنيم :|


به دوستم ميگم من اين درسو تاحالا سه بار برداشتم مپرسه افتاده بودي؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ميرفتم سر جلسه ميديدم مراقب امتحان اسرائيليه بخاطر دفاع از
مظلوميت ملت فسطين انصراف ميدادم =))

رفتم حموم دوش بگيرم

بابام اومده دم در حمموم ميگه تو حمومي؟

ميگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ سر کوچم دايورت کردم رو حموم :))


يارو عکسمو ديده ميگه:اااا دماغ خودته اين؟ پــــ نه پـــــــ دماغ اجدادمه که بيني به بيني، نسل به نسل منتقل شده الان رسيده به من!!


با گل رفتم بيمارستان نگهبان ميگه گل براي مريضتون آوردين گفتم پ نه پ اومدم خواستگاري تو با اين سيبيلات...


رفتم دم در داد ميزنم اين کفشهاي من کو ؟ بابام ميگه : ميخواي جايي بري ؟!

ميگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ کفشهايم کو ،چه کسي بود صدا زد سهراب،
اسب حيوان نجيبي است.
کبوتر زيباست

رفيقم اومده خونمون! وضو گرفته ميخواد نماز بخونه!مي پرسه قبله کدوم طرفه؟!

ميگم:ميخواي نماز بخوني؟! ميگه: پـَـ نـَـ پـَـ ميخوام ديش ماهوارتو تنظيم کنم!


داشتم ميرفتم باشگاه وسط راه يادم اومد يه چيزي رو يادم رفته،

برگشتم خونه.در زدم خواهرم در رو بازکرده با تعجب ميپرسه
مهران تويي؟!!!نرفتي باشگاه؟
ميگم:پَــــ نَ پَــــ مهران رسيده، من دليوريشم…

لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار ميکنم بابام اومده تو اتاقم ميگه لپ تاپت روشنه؟ ميگم پـــ ن پـــ رو زمين داشت گريه ميکرد گذاشتمش رو دلم آروم بگيره! بعد بش ميگم: کاري داري باش مگه؟ ميگه پـــ ن پـــــ صدا گريه اش تا تو اتاق من ميومد اومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن!


مرغ و از فريزر در آوردم ميگه مي خواي غذا درست کني ؟!

پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه ميخوان ببرن خاکش کنن !

زنگ زدم ميگم مامان بيا منو گرفتن... ميگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟ ميگم پـَــــــ نَ پـَــــ مرکز نخبگان ايران


تو فرودگاه دارم با رفيقم حرف ميزنم يارو داره رد ميشه ميپرسه: شما ايراني هستين؟

مي گم: پـَـــ نــه پـَـَــــ ما چيني هستيم فقط روي ما فارسي ساز نصب کردن

دختره اومده واسه استخدام ، ميگم خانم اين فرم رو بگير . ميگه : پرش كنم ؟

ميگم : پـَـــ نــه پـَـــ روزي 3 دفعه تو آب حل كن بخورش ، شايد بختت وا بشه


رفتم دم مغازه به فروشنده مي گم قرص پشه داري؟

مي گه واسه کشتنش مي خواي؟
 پـَـ نه پَــ، براي سردردش مي خوام!

از در حياط اومدم تو رفيقم از بالا پشت بوم يه سطل آب ريخته رو سرم....

نگاش مي‌کنم، ميگه : خيس شدي؟؟؟

ميگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ واتر پرووفم


ميگن کريستف کلمب وقتي رسيد به امريکا سرش رو از پنجره کشتي کرد بيرون از يه سرخ پوست پرسيد داداش اينجا آمريکاست؟ سرخ پوسته گفت پـــ ن پـــ ژاپونه، ما هم چون شلوار پامون نيست از خجالت قرمز شديم!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 153
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,351
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,058
  • بازدید ماه : 3,058
  • بازدید سال : 70,322
  • بازدید کلی : 2,256,950
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: