loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1760 زمستان 1391 نظرات (1)

سلام گل قشنگم ، آسمون يه رنگم / کاش بدوني عزيزم ، چقدر برات دلتنگم

______________________________________________________

سلام بهونه قشنگ من براي زندگي
آره بازم منم همون بهونه هميشگي
فدايه مهربونيات چه ميکني با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود اين اس ام اسو واست نوشت

______________________________________________________


سلام  ، ببخشيد ما داشتيم تو کوچه اس ام اس بازي ميکرديم
يکي از عاشقونه هاش افتاد تو خونتون ! ميشه پسش بدين ؟؟!
ما منتظريم !


______________________________________________________


سلام  به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و  سلام  به شقایقهایی که محکوم به عشقند و  سلام  به تو که محکوم به دوست داشتنی.

 

______________________________________________________


(اس ام اس براي جواب سلام)
سلام  اي كهنه عشق من كه ياد تو چه پا برجاست
سلام  بر روي ماه تو عزيز دل سلام از ماست


______________________________________________________


سلام  عزيز مهربون،اجاز هست بشم فدات اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟
شب كه مياد يوش يواش با چشمك ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره بچينم برات


______________________________________________________


سلام  اي خوشمل گيسو طلايي
با اون شلوار راه راه حنايي
كه ميگن خيليم نازيو بلايي
بگو بينم كجايي؟ها؟ كجايي؟ها؟ كجايييييييي؟


______________________________________________________


سلام  گوگولی مگولی !
سلام  نون تنوری!
سلام  کتری و قوری!
سلام  پری و هوری!
سلام  پیرهن توری!
تو که سنگ صبوری !
کریستال و بلوری !
فدات بشم چه جوری?!؟


______________________________________________________


ای بهار من 
سلام ، ای نگار من سلام   ،

آتشی گرفته ام ، ای شرار من سلام  
ای صدای من 
سلام  ،در خیالت به سر مي برم، ای تو یار من  سلام  

______________________________________________________



بگم  سلام دل ميگيره،بگم عليک دل ميميره،فقط ميگم دوست دارم اين جوردل آرام مي گيره


______________________________________________________


سلام ، اين چه اخلاق بديه که تو داري؟ چرا هر چي از آدم برميداري ديگه نميدي.نمي گي من دلمو لازم دارم؟



______________________________________________________


سلام خوبی !؟ میدونی دارم چی میخورم !؟

حسرت یک لحظه دیدن تو !

______________________________________________________


يه  سلام  البالويي به تو که خيلي هلويي
يه  سلام  توت فرنگي به تو که خيلي قشنگي
يه  سلام  پرتغالي به تو که خيلي باحالي


______________________________________________________


عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور
نور یعنی یک  سلام   از راه دور . . .

______________________________________________________


سلام ی به گرمی مهیاگاز به کیفیت سینجر گاز به نوآوری نیک کالا با ضمانت پنج ساله، این نام نیک است که می ماند.


______________________________________________________


سلام ی به گرمی نان و تنور

سلام ی به یاران سنگ صبورسلام  ی به عشق وبه عاشق سلامسلام  ی  به  يار بي نظيرم  ، سلام

______________________________________________________


در دستم قلم دارم ، از قلبم هوا دارم ، از نزدیک نمیبینم ، از دور  سلام  دارم . . .


______________________________________________________

سلام من

به غنچه ای كه صبحدم
به خنده باز می شود
سلام  من
به آن پرند سپیده وشادمان
كه در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
سلام  من
به پیچكی كه صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی كران دراز می شود
سلام  من
به هر چه وبه هر كسی كه با سحر
تمام جسم و جان او پر از نماز می شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط payam در تاریخ 1391/11/27 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز منمبنر شمارو گزاشتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,774
  • بازدید ماه : 1,774
  • بازدید سال : 69,038
  • بازدید کلی : 2,255,666
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: