loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1934 زمستان 1391 نظرات (1)
لوستر : من?تا دختر دارم يکي از يکي لوستر!!!

لوبيا : کوچولو بيا!!!

مناجات : مونا جات رو بنداز بخواب!!!

جام جم : من که از خواب پا ميشم جامو جم ميکنم!!

توکيو : ما که خديجه رو دوست داريم تو کيو؟!!!

مينا : با قاسم اينا رفتيم بيرون!!!

نجيب : من يه شلوار دارم نه جيب داره نه زيپ!!!

خرچنگ : کره خر چنگ نزن!!!

چيپس : چي پسر خوبي چي پسر خوبي!!!

تلاش : مادرم رفت طلاشو فروخت!!!

بنزين : خوش به حال شما که سوار بنزين!!!

اختاپوس : اوخ تا پوستم نسوخته برم زير سايه!!!

ابريشم : هوا ابريشم خوبه ها!!!

توله سگ : توله سگ ضربدر عرض سگ برابر است با مساحت سگ

هندونه : هند اونه که بغل پاکستانه

مردان آنجلس : زنانه اينجاست مردانه آن جلست.

شمشير : فداتشم شير مي خواي ؟؟؟

کاروان : توي حمام هيچوقت دوش کاروان رو نمي کنه

قيمت: مامان بدو تو آشپزخونه كه خورشت قيمت سوخت

اتوبوس : اطو بوس كردم لبم سوخت

مادر : مادر تهران زندگي مي کنيم.

فرشاد : روح غضنفر شاد

فرناز : غضنفر ناز نکن

نخ سوزن : من غذا هاي ايراني رو دوست دارم نخصوزن چلوکباب

تلاش : چند روز پيش زنم تلاش گم شد

شيشه : ساعت يک ربع به شيشه

ولیعصر : اینجا الان خبری نیست ولی عصر بیا ببین چه جیگر هایی ميان

آش : محمدي اش صلوات !

مترو : سر این مترو بگیر!

بلاغت: بلا قد کشیدیا!

شمشیر: پاشم شیر بخورم.

شاملو: امشب شام لوبیا داریم.

کوبیسم: میخو بکوب ایسماعیل.

کشور: با کش ور رفتم خورد تو چشمم.

زنجیر و انجیر : گاهی آدم می خواد زن جیرش بیاد، ان جیرش می آد.

چیپس: چی پسر خوبی!

قباد: بزن بریم بسرعت برق و باد...

ماتیس: مات ایس یور نیم؟

نجیب: کت من نه استرداره نه جیب.

ماشین: بیاین همسایه ما شین.

داشبورد: داییم اومد بچه هاشو ورداشبورد.

صداقت: داشتم تلفنی حرف می زدم صدا قت شد - الو الو صدا قطع شد

ترکش: سیگارروباید ترکش کرد.

پل: چطوری، تپل؟

ابریشم: هوا ابری شم خوبه.

تورج: حقوق گرفتم، رفتم همه رو زدم تو رج!

حمید و فرید: شما با همید؟ چند نفرید؟

رادار:از اینجا به خونه ما راداره.

ریلکس: رفتیم باغ‌وحش با گوریل عکس گرفتیم.

ستیز: موبایل ست ایز آف!

سوسن: من چلوکباب دوست دارم، مخصوصا با سماق!

سینا: با عباس‌اینا رفتیم بیرون.

علی: نشستم رو صندعلی.

کیشمیش: من پسر عموی علی میشم، تو کیشمیشی؟

مناجات: مونا جات رو بنداز بخواب.

مینا و تینا: مامانم اینا با باباتینا رفتن مهمونی.

ترجمه: عنترجمعه کجا بوذی؟

عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست

ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون

جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم

 کیبورد : کیف من رو کی برد

فرید و مجید و حمید : شما ۲ نفرید به قرآن مجید عین همید

حیدر : دیشب آمدم در خونتون هی در زدم

زنبور و خر و گاو : زنبور خره، گاو منه!

جاسوس : اینجا سوسک هم داره ؟

خمپاره : شلوار من عید غدیر خم پاره شد

شتر : شو ترکی داری ؟ بده ما هم ببینیم

عدس : دیگه ادست شما خسته شدم چه قدر جمله بسازم !!!؟



يه طرف گفتن: با وطنم جمله بساز. طرف گفت: ديروز رفتم حمام و تنم را شستم! به طرف گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. طرف گفت: اتفاقا با تي دسته دار تنمو شستم


________________________________________________________________

به یکی می گن با حیدرجمله بساز. می گه: اومدم در خونه تون هی در زدم، هی در زدم، هیچکی درو باز نکرد. بهش می گن: نه بابا، با آقا حیدر جمله بساز. می گه:‌ اومدم در خونتون، آقا! هی در زدم، آقا! هی در زدم، هیچکی در رو باز نکرد!

________________________________________________________________

(....) می گن با بید یک جمله بساز. می گه: در خانه ما یک بید بید.می گن: اون بید نیست، بوده. می گه: آهان، باشه، در خانه ما یک بود بید.

________________________________________________________________

به یکی می گن با کوش یک جمله بساز. می گه: شلوار من کوش؟ می گن: این که نشد، «کوش به معنی کوشش هست.» می گه: شلوار من کوشش؟ می گن: بابا، کوشش یعنی کار. می گه: خب از اول می‌گفتین، شلوار کار من کوشش؟

________________________________________________________________

به یکی می گن با اعضای بدن یک جمله بساز. می گه: مری ومعده ومریم از اعضای بدن ما هستند. می گن مریم دیگه چیه؟ می گه مریم جیگره.

________________________________________________________________

به يكي ميگن با جيش جمله بساز ميگه علي با آبجيش رفت سينما. مي گن خره منظورمون شاش بود: مي گه خب با داداشاش رفت!


________________________________________________________________
به طرف ميگن با نسترن جمله بساز ميگه نمي تونم مي پرسن چرا ؟ ميگه آخه من با اون جيگر طلا همه کار کردم الا جمله سازي!

________________________________________________________________

به یکی می گن با دوچرخه جمله بساز. می گه: با دوچرخه خسته می شم، ولی اگر می خوای با موتورگازی می سازم.

________________________________________________________________

به (....) ميگن با "آجر" جمله بساز, ميگه ايلده با آجر که جمله نمي سازن, با آجر ديوار مي سازن


________________________________________________________________

به يارو ميگن يه جمله بساز که توش آب باشه . ميگه : لوله

________________________________________________________________

به یکی می گن: یه جمله بساز که توش چای باشه. می گه: قوری

________________________________________________________________

به (....)  ميگن : با بقيه جمله بساز. ميگه : ما ديشب پيتزا خورديم ! ميگن : پس بقيه اش كو ؟ ميگه : تو يخچاله .

________________________________________________________________

به یکی می گن با بالش یک جمله بساز. می گه: با تفنگ زدم به یه کفتر خورد تو بالش. می گن: نه، منظورمون توشک و بالش هست. می گه: با تفنگ زدم به یه کفتر توشک بودم که خورد توبالش یا نه.

________________________________________________________________

به معتادي گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه مي کشي؟ چلا شيشه مي شکني؟ چلا هف نمي زني ؟ چلا هشتي ناراحت؟

________________________________________________________________

به یکی می گن هفت هشت تا چند تا می شه؟ می گه: بی خیال، همون جمله رو بگو بسازم.


________________________________________________________________

به يكي می گن با گهر جمله بساز. می گه تو گه هروقت منو می بینی میگی جمله بساز.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط payam در تاریخ 1391/11/27 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
نظر با تبادل با سایت من چیه؟
خوش حال میشم به سایتم بیای
سایتت عالی بود ممنون
حتما" تو سایتم نظر بده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,297
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,004
  • بازدید ماه : 3,004
  • بازدید سال : 70,268
  • بازدید کلی : 2,256,896
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: