loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1249 بهار 1392 نظرات (0)

خورشت بادمجون داشتيم همه داشتن ميخوردن يهو مامان بزرگم گفت بادمجونايي که اين سري خريده بابات خيلي تخمي بود !! ما همگي :o
مامان بزرگم گفت نه منظورم اين بود که زيادي تخم دارن ! ما همگي :o :)) { منظورش اين بود که زياد دونه داره }

خواهرم تو گوشيش منو save کرده "فاتوله"...! ميگم فاتوله يعني چي؟ ميگه مخفف "فاطمه کوتوله"ست!! :| فک و فاميله داريم؟

داداشم وقتي 3 سالش بود توي باغچه‌مون پشکل کاشته بود گوسفند برداشت کنه! فک و فاميله داريم؟

مهمونا نشسته بودن بابام اومد شيريني تعارف کنه گفت بفرماييد دهنتونو سرويس کنيد!! :| فک و فاميله داريم؟

به بابام ميگم مامانمو اولين بار کجا ديدي؟ ميگه با دوست دخترم تو يه عروسي بودم ديدمش عاشقش شدم ! :| فک و فاميله داريم؟

بابام شماره يه دختره رو داده بهم ميگه شماره موبايل منو داره جواب نميده تو با گوشيت بهش زنگ بزن بگو بابام گفت اون 50 تومن زياد بود گرفتي 10 تومنشو بيا پس بده!

ديشب خواب بودم يهو فردوسي پور داد زد از خواب پريدم!!! ، به داداشم ميگم فردوسي پوره؟ ميگه نه بارسا رئاله ! فک و فاميله داريم !

شوهر عمم عکس پروفايل عمم رو گذاشته تو پيج ضايع ترين پروفايل هاي فيسبوک!!! فک و فاميله داريم؟

پسر داييم مو کاشته بينيشو عمل کرده بوتاکسم کرده ابرو هاشم که از ابرو زنا نازکتره.فک کنم امروز فردا پروتز هم بکنه.فقط هر کاريش ميکنيم سيبيلاشو نميزنه.ميگه مرد بايد سيبيل داشته باشه. :|  فک و فاميله داريم؟

گفت و گوي كاملا" جدي بين من و خواهرم:
اون: مربي تئاترمون قبلا" دستش تومور داشته..:(
من: تومور مغزي؟
اون: نمي دونم..اونشو نگفت!!
فک و فاميله داريم؟

داداشم موهاش فره نميدونم چرا ميخوابه دوبرابر ميشه اصن يه چيز وحشتناک.ديشب رفتم دستشويي برگشتم پام گير کرد به پتوش تو خواب وبيداري افتادم روش يه آن با اون موهاش يه داد کشيد چنان ترسناک شد سرخم شده بود منم از ترس فقط داشتم داد ميزدم از داد ما خواهرم از تو آتاقش يه جيغ بنفش کشيد جو داغون بود. ديدم بابام پاشده در خونرو وا کرده داد ميزنه فرار کنيد اسراييل حمله کرد. فک و فاميله داريم؟

کمپوت باز کرديم بخوريم ، به مامانم ميگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ..
ميگه : آره
ميــــگم : بريزمش دور ؟
ميگه : نه بزار تو يخچال بابات مياد ميخوره !!!!

چند وقت پيش رفته بوديم مشهد ، بعد رفتيم بازار رضاش ديدم رو مغازهه نوشته چلغـــــــوز رسيد !=)) رفتيم جلوتر ديدم رو بقيه هم اينو نوشته يعني داشتم مي مردم انقدر خنديدم ، آخر مامانم ديد من تو کمام رفت از يکيشون پرسيد آقا دخترم ميپرسه اين چلغوز کيه که رسيده ؟ !:) بعد يارو چپ چپ منو نگاه کرد گفت تخمه هنديه که کيلويي 40هزار تومنم قيمت داره محض اطلاع دخترتون :|، بعد منم براي اينکه کم نيارم گفتم چيزي نيست که آقا اندازه 5هزار تومن بهمون بده بخوريم چلغوز نخورده از دنيا نريم :))
دختر جلف چلغوز نخوردس مامان من داره ؟:)

داداشم داشت نماز ميخوند ، منم داشتم اهنگ گوش ميدادم ، ديدم وسط نماز بلند گفت "الله اكبر" فكر كردم شايد صداي موزيك زياده ، يكم كمش كردم ، يك دقيقه بعد دوباره گفت "الله اكبر" فكر كردم شايد بازم حواسشو پرت ميكنه ، كلاً موزيك و قطع كردم ، نمازش كه تموم شد، ميگم چرا اينقدر "الله اكبر" ميگي،؟ ميگه منظورم اينه از اين آهنگ خوشم نمياد ، بزن تِراكِ بعدى! من :| فک و فاميله داريم؟

خواهرم آمادگي ميرفت منم سوم دبستان بودم يه بار بهش گفتم تو بچه سره راهي هستي ما تو رو از کنار مسجد پيدا کرديم! هر چي اصرار ميکردم ميگفت نه تو دروغ ميگي. 2 سال بعدش يه بار مامانم دعواش کرد اونم زد زيره گريه گفت:آرهههههه من خودم ميدونم. مامانم : چي رو ميدوني؟ من که 2زاريم افتاده بود هي چشم و ابرو ميومدم که نگووووو. خواهرم: من خودم ميدونم منو از کنار مسجد پيدا کردين :( مامانم: کيييييييييي گفته؟ و اين چنين بود که من رسوا شدم :| مامانم: غلط کردههههههههه خودشو از تو جوب پيدا کرديم :( فک و فاميله داريم؟

همکار پدرم با دخترش ( که منم يه ساله بهش نظر دارم! ) و خانومش که کلي هم دَک و پز دارن بعد مدت ها اومدن خونمون , از شانس فضايي منم اَد همون روز وضع معدم غاراش ميش شده بود. اينا هم شيريني خامه اي گرفته بودن منم که کلي واسه دختره تيپ زده بودم رفتم نزديک دختره نشستم گفتم خوب سارا خانوم با درس و دانشگاه چه کار ميکنيد ؟دختره داشت تعريف ميکرد و منم يه شيريني تر برداشتم که بخورم که مامانم از اون ور سالن بلند گفت اِاِاِ نخور اون شيرينيو پسر تو مگه اسحال نداري ؟؟!!منو ميگي :'( دختررو ميگي :O بابام رو ميگي :)) يعني همون موقع بدون هيچ حرفي رفتم تو اتاقم واسه,خدافظي هم نيومدم بيرون!مامانه آدم ضايع کنه ما داريم !!! فک و فاميله داريم؟

بابام شطرنج گذاشته بود جلوش داشت به بچه خواهرام ياد ميداد مثلا...
مثلا اين سربازا شما دوتاييد
اين شاهه منم و وزير مامان بزرگتونه
اين دوتا گوشه اي ها اسمشون رخه , يکيش باباتونه يکيشم مامانتون
اين دوتا فيلا عموهاتونن , حرف حاليشون نيست همينجوري سرشونو ميندازن پايين اينور اونور ميرن :|
اين دوتا اسبا هم دايي هاتونن فقط ميپرن و مث خر جفتک ميندازن !!! :|
فک و فاميله داريم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,915
  • بازدید ماه : 1,915
  • بازدید سال : 69,179
  • بازدید کلی : 2,255,807
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: