loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1070 زمستان 1391 نظرات (1)


اى محبوب: دوست دارم، و مطمئن باش كه جز تو ديگر به كسى دل نمى بندم، و اگر روزى تو را از من جدا كنند، من نيز وجود نخواهم داشت.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


غروب امروز چقدر دلتنگ بود، باز هم دلم گرفته، آه اى خدا،تا كى زجر كشيدن؟ دلم مى خواهد از جا كنده شود، و فرياد نمي خواهم زنده بمانم راسر مى دهد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ما دو تن مغرور
هر دو از هم دور
واي در من تاب دوري نيست
اي خيالت خاطر من را نوازشبار
بيش از اين در من صبوري نيست
بي تو من بي تاب بي تابم
من به ديدار تو مي آيم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


من در اين دنيا به دو چيز عشق مى ورزم، يكى تو يكى وجود تو، به دو چيز اعتقاد دارم، يكى خدا يكى تو، من دراين دنيا دو چيز مى خواهم، يكى تو يكى خوشبختى تو.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


يكى بود يكى نبود اون كه بود تو بودى اون كه تو قلبه تو نبود من بودم، يكى داشت يكى نداشت، اونكه داشت تو بودى اونكه جز تو كسى رو نداشت من بودم، يكى خواست يكى نخواست اونكه خواست تو بودى اونكه نخواست از تو جدا شه من بودم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


صداتو برام اس ام اس كن،
با نگات برام میسکال بنداز،
با قلبت بهم زنگ بزن،
من هم بوسه برات بلوتوس مى كنم تا بذارى بک گروند لپت.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


تلخ است كه لبريز حقايق شده است، زرداست كه با درد موافق شده است، عاشق نشدى وگرنه مى دانستى، پاييز همان بهار است كه عاشق شده است.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


درخواب ناز بودم شبى، ديدم كسى در مى زند، در را گشودم روى او، ديدم غم است درمى زند اى دوستان بى وفا، ازغم بياموزيد وفا، غم با همه بيگانگى، هرشب به من سرميزند...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زمونه ازم پرسيد چه كسى را از همه بيشتر دوست دارى؟ من اسم تو را نگفتم. آخه رسم زمونه اينه كه هركسى رو دوست دارى ازت مى گيره.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


مى دونى فرق تو با عشق، زندگى و گل چيه؟ عشق يك كلمه است ولى تو معناى اونى، زندگى يك اجباره ولى تو دليل اونى و گل يك گياهه ولى تو عطر اونى.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگي يه پل قديميه! به اين فکر نکن که اگر تنها ازش بگذري ديرتر خراب مي شه! به اين فکر کن که اگه افتادي يکي باشه که دستتو بگيره!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


با ما باشي يا تنها، اينجا باشي يا اونجا، برکه باشي يا دريا، جنگل باشي يا صحرا، هر چي باشي تو هر جا، يادت هميشه با ما!!!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


بي من اگر آرامي، من نمي خواهم که کنارم باشي! با شکست قلبم تو اگر پيروزي، آرزوي دل من نيز کاميابي توست! من تنها به تو مي انديشم که مبادا خاري به دلت ريش آرد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اى تماشايى ترين مخلوق خاكى بر زمين، آسمانى مى شوم وقتى نگاهت مى كنم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


به سلامتي دريايي كه آب دارد و كوهي كه استوار است و رفيقي كه مانند تو رفاقت دارد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


باورندارم منوتنها مي زاره
دلم واسش يه ذره شد اما ديگه نيست
لعنت به تو اى دست سرد روزگار
حالا فقط من موندمو اين چشاى خيس
هرچى به من بگى واست همون مي شم
فقط يه بار ديگه بيا دستمو بگير

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خداوندا
پريشانم
چه مى خواهى تو از جانم
مرابى آنكه خود خواهم اسير زندگى كردى
خداوندا تو مسئولى
تو مى دانى كه انسان بودنو ماندن دراين دنيا چه دشوار است
چه رنجى مي كشد آنكس كه انسان است و از احساس سرشار است

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دوست داشتن دل مي خواد نه دليل پس دوستت دارم بي دليل

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


بدون اراده متولد مى شويم، با حيرت زندگى مىكنيم و سپس با حسرت مى ميريم. اما آنچه كه هرگز فروغش رنگ فنا نمى پذيرد، دوستى هاى پاك و بى آلايش است.ت قديم به بهترينها...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ازميان كسانى كه براى دعاى باران به تپه ها مى روند تنها كسانى كه چتر با خود مى برند به كارشان ايمان دارند.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


یه نسيمى همه را بهم مى ريزد، كى دل سنگ تو را آه بهم مى ريزد
سنگ در بركه مى اندازم و مى پندارم با همين سنگ زدن ماه به هم مى ريزد
عشق برشانه هم چيدن چندين سنگ است، گاه مى ماندو ناگاه به هم مى ريزد
هرچه را عقل به يك عمر به دست آوردست، دل به يك لحظه كوتاه بهم مى ريزد.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


بی وفایی کن وفایت می کنند
با وفا باشی خیانت می کنند
مهربانی گرچه مثل خوشیست
مهربان باشی رهایت می کنند...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خداوندا! دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها
یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان، یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نمى دونم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جورى همدیگر را می شناسند و نمی دونم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمی شناسى!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


حافظ ز چشمان قشنگ تو غزل ساخت
هر کس که تو را دید به چشمان تو دل باخت
نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت
دیوانه شد از طرز نگاهت

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اى تماشايى ترين مخلوق خاكى بر زمين، آسمانى مى شوم وقتى نگاهت مى كنم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


به خداوند گفتم به من همه چيز بده تا از زندگي لذت ببرم خداوند فرمود: به تو زندگي دادم تا از همه چيز لذت ببري!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


من دراين كلبه خوشم تو در آن اوج كه هستى خوش باش
من به عشقه تو خوشم تو به عشق هركه هستى خوش باش.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


21تا دوست دارم! 20 تا بخاطر بيست بودنت، يکي بخاطر تک بودنت.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


پيام:دردادگاه عشق قسمم قلبم بود،وكيلم دلم بود،وحضارجمعى از عاشقان و دلسوختگان، قاضى نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام كرد و سپس محكوم شدم به تنهايى و مرگ، كنارچوبه دار از من خواستند تا آخرين خواسته ام را بگويم، و من گفتم:ب ه توبگويند: دوستت دارم.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


پرسيدم عشق چيست؟ گفت: آتش است. گفتم مگر آن راديده اي؟ گفت: نه در آن سوخته ام!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


او رفت و دريغا دلم به رفتن او سوخت
دل سوخت ولي طاقت گداختنش نيست
خانه عشقي که او شکست و فرو ريخت
هيچ دلي را توان ساختنش نيست.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


کو آن شاهد زيبا صفتم
که زبوي نافه ي زلفش مستم
بهارآمد و اين يار نيامد
غمي نيست، چشم در راه بهار، دگرم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


به جهان ندهم عالم درويشي را،
كه جهان درنظردرويش غمكده اي بيش نيست،

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نازنين مشق شب عشق امشب هر شب همينه
ماهي هميشه عاشق خواب دريارو ميبينه.

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


چنديست که بيمار وفايت شده ام
در بستر غم چشم به راهت شده ام
اين را به تو بد هر آن اگر بميرم
روزي مسوول تويي که من فدايت شده ام.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,006
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,713
  • بازدید ماه : 2,713
  • بازدید سال : 69,977
  • بازدید کلی : 2,256,605
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: